Mons. Saiz Meneses a la Ultreia diocesana de Logroño

El dissabte 25 de gener, festa de la conversió de Sant Pau, patró del Moviment Cursets de Cristiandat, ha pronunciat la conferència “Primer anunci i Cursets de Cristiandat”, en el marc de la Ultreia diocesana de Calahorra-La Calzada i Logroño, presidida a Logroño per Mons. Carlos Escribano, bisbe diocesà.

Després de reflexionar sobre el moment present, es van analitzar els diferents reptes que es presenten i que es troben enfront des de Cursos com a primer anunci de la fe. Davant la cultura dominant i relativista, Cursillos ofereix la centralitat del Crist, davant de l’empobriment espiritual, el sentit de la transcendència, davant de la pobresa, el testimoni de la misericòrdia i la caritat, davantde la liquiditat de la vida, l’ideal cristiana i davant de l'eixam digital, l’amistat i el sentit de la comunitat eclesial.

Imatges relacionades