Romiatge dels malalts al Santuari de la Salut

El dissabte dia 20 d’abril va tenir lloc la celebració del VIII Romiatge diocesà dels malalts al Santuari de la Mare de Déu de la Salut. Varen participar més de dos- centes persones entre malalts, voluntaris i col.laboradors en la pastoral de la salut de les parròquies de la diòcesi.

Mons. Salvador Cristau, Bisbe auxiliar, va presidir l’Eucaristia a les 11h., que va ser concelebrada per un bon nombre de preveres i acabà amb la benedicció dels malalts i la veneració al santuari de la imatge de la Mare de Déu.

Després tingué lloc el dinar amb tots els participants i l’actuació  d’un grup de joves del Centre Parroquial Sant Vicenç de Sabadell. Aquest grup de joves ofereix el seus serveis amb actuacions en residències i hospitals per animar i portar vida a la gent gran i adolorida en el cos o en l’ànima.