Jornada Interdiocesana de preveres i diaques de les diòcesis catalanes

El proper dilluns dia 22 d’abril tindrà lloc, al Monestir de Santa Maria de Poblet, la Jornada Interdiocesana de preveres i diaques de les deu diòcesis amb seu a Catalunya, convocada, amb motiu de l’Any de la fe, pels Bisbes que formen la Conferència Episcopal Tarraconense.

La Jornada començarà a les 10.30 h amb la celebració pasqual de l’Eucaristia. A les 12 h, hi haurà una reflexió/recés, a càrrec del Cardenal-Arquebisbe de Viena, Christoph Schönborn, O.P., un dels principals responsables de la redacció de l’actual Catecisme de l’Església Catòlica, així com també de la versió per als joves, el YouCat; posteriorment, tindrà lloc un dinar de germanor i un breu concert amb el nou orgue de Poblet.