Defunció del Director General de Càritas Diocesana

Mor el Sr. Francesc Llonch, Director General de Càritas Diocesana de Terrassa.

El dijous 15 de desembre de 2021 va morir el Sr. Francesc Llonch, Director General de Càritas Diocesana de Terrassa, envoltat de l'amor de la família.

El Sr. Llonch va ser nomenat Director General de Càritas el dia 2 de juliol de 2019 per Mons. Josep Àngel Saiz Meneses en substitució del Sr. Salvador Obiols.

En aquests 29 mesos el Sr. Llonch ha continuat el treball de consolidació de l’acció de Càritas Diocesana i la coordinació amb les parròquies, a més de la col·laboració amb altres entitats,  posant sempre la persona al centre de l'acció i vetllant en tot moment per l'acompanyament de totes i la seva dignitat com a fills de Déu.

Li ha tocat la tasca no fàcil de liderar l'entitat fent front a la covid 19, incrementant notablement l’acció de Càritas i l’atenció a les persones més vulnerables en un entorn social de desconcert i incertesa.

Ha estat un home proper, empàtic, atent, amb il·lusió per construir un món millor i més just que abraci a tothom. Tot i la malaltia que se li va detectar en el seu moment, ha volgut continuar la seva dedicació a l’Església a través de Càritas fins que les forces li han permès.

Nascut a Castellar del Vallès l’any 1947 i enginyer tèxtil de professió, s’havia dedicat al sector tèxtil. Entre els anys 1994 i 1998 va ser president del Gremi de Fabricants de Sabadell i membre de la Junta i Comitè Executiu de Foment del Treball. Va ser conseller de la companyia d’aigües de Sabadell CASSA, patró de la Fundació per la Indústria i membre de la Junta de Texfor.

La capella ardent està situada en el Tanatori de Sabadell (Ronda d'Orient, n.71), dijous dia 16 a partir de les 18h i divendres dia 17 des de les 9.45h fins a les 13.30h.

Mons. Salvador Cristau Coll, Administrador diocesà i Bisbe electe, presidirà les exèquies que tindran lloc el divendres dia 17 de desembre a l’església parroquial de St. Fèlix a les 16.30h.

La diòcesi, a través del seu Administrador diocesà i Bisbe electe, dels preveres i diaques, religiosos i laics, i els voluntaris i professionals de Càritas, l’encomana a l’amor i la misericòrdia de Déu tot agraint la seva dedicació i entrega generosa.