Mons. Saiz Meneses celebra la Missa en el Santuari de la Salut amb motiu de l’Aplec de la Salut de la ciutat de Sabadell

El dilluns 11 de maig, festa del tradicional Aplec de la Salut de la ciutat de Sabadell i que enguany no es pot celebrar amb motiu de l’estat d’alarma provocat per la pandèmia del Covid 19, Mons. Josep Àngel Saiz Meneses, ha celebrat a porta tancada la Missa en el Santuari de la Mare de Déu de la Salut, que és també patrona de la diòcesi. La celebració ha estat retransmesa pel canal youtube del Bisbat i ha estat seguida per un bon nombre de sabadellencs i devots de la Mare de Déu en general.

En la seva homilia, el prelat diocesà, ha recordat el sentit originari i central d’aquesta festa religiosa, ha glossat el sentit maternal de la intercessió de Maria a partir del text evangèlic de les noces de Canà i ha reflexionat sobre el moment actual que ens toca viure i les lliçons que podem aprendre: “Ella ens ajudarà a sortir d’aquesta crisi amb un estil de vida més profund i espiritual, més reflexiu i assenyat, més fraternal i solidari.”

Ha acabat demanant la intercessió de Maria: “Demanem a la Mare de Déu de la Salut que ens protegeixi i intercedeixi per la ciutat de Sabadell i tots els seus habitants i per tota la família diocesana.”

Enllaç Homilia

Imatges relacionades