Èxit de participació al cicle de concerts solidaris “Música contra la pobresa infantil”

Durant els mesos de març i abril ha tingut lloc Cicle de Música Solidària “Música contra la pobresa infantil” en benefici de Càritas Diocesana de Terrassa.  En tots quatre la participació ha estat elevada i s’ha agraït la bona resposta de la societat davant la pobresa que afecta a les famílies i especialment als infants.

Els concerts que s’han fet han estat el 6 de març a la parròquia de Sant Esteve de Granollers, el dia 18 de març a la Catedral de Terrassa, el dia 19 de març a la parròquia de Sant Feliu de Sabadell i el dia 15 d’abril al Monestir de Sant Cugat del Vallès. En aquests tres primers, l’Orquestra Unesco Barcelona i el Cor Unesco Barcelona van interpretar el Rèquiem de Mozart. Al Monestir de Sant Cugat es va interpretar una selecció d’àries i de peces de concerts de Johan Sebastian Bach.

Mons. Josep Àngel Saiz Meneses va presidir el concert celebrat a la Catedral, i el Sr. Salvador Obiols, Director General de Càritas ha assistit a tots ells, juntament amb col.laboradors i voluntaris de Càritas.

Aquests concerts efectuats al Vallès Occidental i al Vallès Oriental formen part del cicle de 24 concerts que promouen la Fundació Música Solidària, la Fundació Antigues Caixes Catalanes i el Grup BBVA-CX arreu de Catalunya, interpretats per l’Orquestra Unesco Barcelona, dirigida per Gonçal Comellas, i acompanyada per cors, corals i solistes de cada territori.

La recaptació per la venda de les entrades es destinarà a Càritas Diocesana de Terrassa, als seus programes de lluita contra la pobresa infantil.

El Sr. Obiols, valorant els concerts, recorda que “aquesta iniciativa va tenir lloc arrel de l’oferiment de la Fundació Música Solidària a Càritas Catalunya. Gràcies a les gestions de Càritas Catalunya, aquesta activitat de sensibilització arribarà als deu bisbats catalans a través de les seves Càritas Diocesanes.” En referència a la finalitat dels mateixos afirma que “més que parlar de pobresa infantil hauríem de parlar de famílies empobrides. I per pal·liar la seva situació, cal una societat més justa, on replantejar la distribució de la riquesa, així com el treball, per tal que tothom pugui viure amb dignitat”.