El Bisbe de Terrassa es reuneix amb els delegats episcopal

El divendres 24 d’abril Mons. Saiz Meneses va mantenir una reunió telemàtica amb els membres del Consell de Govern i els delegats episcopals per fer seguiment del treball que es realitza des de cada àmbit pastoral en el territori de la diòcesi.

Els delegats mantenen la comunicació amb els responsables i col.laboradors de cada àmbit. Diverses delegacions han vist incrementada la seva dedicació com per exemple la pastoral social i caritativa, que ha triplicat els seus serveis en aquest temps, les escoles parroquials i diocesanes amb el seguiment a professors, alumnes i famílies, també la formació i atenció a infants, joves i a les famílies a través de la catequesi, joventut i família, o la pastoral de la salut amb l'atenció als hospitals, residències i acompanyament en el dol, entre d’altres.