Celebració de la XII Jornada diocesana de Pastoral de la Salut de Terrassa

​El dissabte dia 28 de gener​ durant el matí s´ha celebrat la XII Jornada diocesana de la Pastoral de la Salut a la parròquia Sant Martí de Cerdanyola amb el lema “ La malaltia: una oportunitat de creixement en la fe” amb més de 200 assistents i ​sota la presidència de Mons. ​Salvador Cristau​, Bisbe auxiliar.​ Després de la pregària i la salutació del Sr. Bisbe auxiliar, el Sr. Josep Massegú, Delegat Episcopal de Pastoral de la Salut, ha presentat la jornada, i les seves paraules han precedit a una magistral ponència a càrrec de la Sra. Tina Parayre, Cap del Departament de Voluntaris de l’hospital St Joan de Déu i el testimoni personal i molt emotiu del Sr Joan Manel Cabrera i la Sra Montse Autonell.