Culminació de l’Any de la Fe

El diumenge dia 24 de novembre, Solemnitat de Jesucrist, Rei de tot el Món, va tenir lloc la cloenda de l’Any de la Fe, promulgat pel Papa Benet XVI. A la diòcesi de Terrassa, el Sr. Bisbe va disposar que aquesta cloenda es fes a cada parròquia i comunitat. El propi bisbe va presidir la missa a les 20h. a la Catedral amb tota solemnitat. Va concelebrar Mons. Salvador Cristau, Bisbe auxiliar, y diversos preveres. Assistiren els diaques i els seminaristes. Participaren especialment els joves. En la seva homilia el prelat, tot recordant les grans fites de l’Any de la Fe a nivell diocesà i universal, va assenyalar els tres fruits d’aquest Any per a tots els diocesans. En primer lloc la humilitat per viure la fe segons es desprèn de l’encíclica Lumen fidei, en segon lloc el servei com a actitud envers els altres tal i com recorda sovint el papa Francesc, i en tercer lloc la misericòrdia com a configuració a l’amor de Déu.