Inici de curs a les Escoles Diocesanes i Parroquials de Terrassa

El dilluns dia 1 de setembre Mons. Saiz Meneses va presidir la jornada d'inici de curs de les Escoles diocesanes i parroquials de la diòcesi de Terrassa. L'acte va tenir lloc a La Garriga i participaren professors, mestres i personal no docent de les escoles Mare de Déu de la Salut de Sabadell, Ramon Pont de Terrassa, Nostra Senyora de Montserrat de Rubí, el Nou Patufet de Cerdanyola del Vallés i l'amfitriona, Sant Lluís Gonçaga de La Garriga.

En les seves paraules el bisbe diocesà parlà sobre l'Any de la Misericòrdia declarat pel papa Francesc, i feu referència a les obres de misericòrdia, destacant-ne entre les espirituals el fet d'ensenyar, acompanyar i corregir. En referència a ensenyar el qui no sap va tractar sobre la caritat intel.lectual, i demanà que durant aquest curs es treballin per ensenyar el sentit de la vida, la veritable saviesa, desde la caritat i la professionalitat i ajudant els infants, adolescents i joves a descobrir com Déu ocupa un lloc important en les seves vides.