Càritas Diocesana de Terrassa ha fet pública la Memòria 2018.

Amb motiu de la proximitat del Dia de la Caritat, Corpus Christi, Càritas Diocesana de Terrassa ha fet pública la Memòria anual d'activitats realitzades.

Durant l'any 2018 s'han atès 11.197 llars i s'han treballat 275 projectes que afecten als següents àmbits: acollida i acompanyament, família i infància, necessitats bàsiques, sense llar i habitatge, educació i formació d'adults, gent gran, salut i inserció sociolaboral. Del treball realitzat es desprèn una cronificació de la pobresa en un bon nombre de famílies i la necessitat de l'acompanyament i promoció integral de les persones inspirats en els principis de  la Doctrina Social de l'Església.

A més s'ha continuat el treball en l'empresa d'inserció APASOMI, amb 26 beneficiaris, el Centre Sara i l'Observatori de la Realitat Social, que ha inicidt especialment en l'atenció a les famílies.

Tot això és possible gràcies al treball dels professionals i de 1.509 voluntaris distribuits en les 121 parròquies de la diòcesi.

Per veure la memòria sencera, cliqueu aqui.