Francesc Llonch ha estat nomenat Director General de Càritas Diocesana de Terrassa

Mons. Saiz Meneses amb el Sr. Francesc Llonch a la seva dreta i el Sr. Salvador Obiols a la seva esquerra

Francesc Llonch Soler, nou Director General de Càritas Diocesana de Terrassa

El dia 2 de juliol de 2019 Mons. Josep Àngel Saiz Meneses ha nomenat el Sr. Francesc Llonch Soler nou Director General de Càritas Diocesana de Terrassa.

Substitueix en el càrrec al Sr. Salvador Obiols Gras, que va ser nomenat el 19 d’octubre de l’any 2012 al mateix temps que es va crear l’estructura diocesana de Càritas.

Al llarg d’aquests anys el Sr. Obiols, juntament amb l’equip de col.laboradors, professionals i voluntaris de Càritas, ha consolidat l’estructura diocesana de la institució i ha potenciat el seu treball. En aquests set anys de dedicació intensa s’ha inaugurat la seu de Càritas Diocesana a la ciutat de Sabadell (2014), s’ha creat APASOMI empresa d’inserció laboral (2015), l’Observatori de la Realitat Social (2017) i s’ha celebrat el cinquè aniversari de la creació de Càritas Diocesana en el marc de la Jornada Mundial del Pobre (2018).

En la reunió del Consell Diocesà de Càritas celebrada el dia 2 de juliol el Sr. Bisbe ha agraït la dedicació del Sr. Obiols com a primer Director General de Càritas Diocesana i el seu valuós servei a la pastoral diocesana en aquest àmbit fonamental de la missió de l’Església i que constitueix un dels seus rostres més propers a la nostra societat.

El Sr. Francesc Llonch Soler va néixer a Castellar del Vallès l’any 1947. És enginyer tèxtil i s’ha dedicat professionalment com a empresari en el sector tèxtil. Entre els anys 1994 i 1998 va ser president del Gremi de Fabricants de Sabadell i membre de la Junta i Comitè Executiu de Foment del Treball.  Ha estat conseller de la companyia d’aigües de Sabadell CASSA i actualment és patró de la Fundació per la Indústria i membre de la Junta de Texfor. Està casat i té 4 filles i 11 nets.