19 d’octubre: el nostre Bisbe ens convoca a tots a una Jornada Diocesana.

(De la Carta del Sr. Bisbe en l’inici de curs)

Benvolguts i benvolgudes. Déu vos guard.

M’adreço a vosaltres en l’inici d’un nou curs a la nostra diòcesi. Un curs ben especial emmarcat per esdeveniments eclesials propis i universals. (...)

Precisament amb motiu de l’Any de la Fe es va reflexionar a final del passat curs en els diversos consells diocesans sobre la oportunitat de convocar una trobada diocesana. Va semblar escaient de fer-ho el dissabte dia 19 d’octubre, Solemnitat de la Mare de Déu de la Salut, patrona de la diòcesi, en el seu Santuari a la ciutat de Sabadell.

S’ha encarregat a les delegacions de pastoral familiar, catequesi i pastoral de joventut la organització d’aquesta trobada que tindrà diversos moments al llarg de la jornada, i de qual rebreu oportuna informació.

Us prego que us reserveu des d’ara aquesta data i que en feu la difusió necessària. (...)

Tot agraint la vostra col·laboració i el vostre treball, rebeu la meva més cordial benedicció.

+ Josep Àngel Saiz Meneses

Bisbe de Terrassa

Horari de la Jornada Diocesana amb motiu de l’Any de la Fe

Acte central: 18,00h: Eucarista presidida pel nostre Bisbe.

Pels infants

10,00h: Acollida

10,30h: Inici de la Trobada

11,00h: Gimcana

12,30h: Pregària a la Mare de Déu

Per les famílies

13,00h: Acollida

14,00h: Dinar (cal portar-lo)

16,00h: pels més grans, tema i diàleg; pels més petits, tallers.

Pels joves

20,00h: Acollida i sopar