Final de curs de les escoles diocesanes i parroquials de Terrassa

El divendres 1 de juliol ha tingut lloc a Terrassa el final de curs de les escoles de la Fundació d'Escoles Diocesanes i Parroquials de la diòcesi de Terrassa. Enguany ha tingut lloc a l'Escola Ramon Pont, que està celebrant el 50 aniversari de la seva fundació.

Durant el matí els professors i personal no docent de les escoles Ramon Pont de Terrassa, Mare de Déu de la Salut de Sabadell, el Nou Patufet de Cerdanyola del Vallès, Nostra Senyora de Montserrat de Rubí i Sant Lluís Gonçaga de La Garriga, han fet una visita guiada i pedagògica al conjunt de les Esglésies de Sant Pere, acompanyats per Mn. Antoni Deulofeu, rector.

Al migdia el Sr. Bisbe s'ha fet present a l'escola i ha felicitat tots els professors per la seva tasca. Els ha recordat que en la situació actual de cruïlla que estem vivint la societat, cal una educació des dels fonaments, aprofundint en el sentit de la vida des de la fe, tenint present les nostres arrels cristianes, cercant la implicació de tots i l'excelència en el treball educatiu. Finalment els ha desitjat un bon estiu.