Terrassa celebra la Jornada d’Apostolar seglar

El diumenge dia 8 de juny, Solemnitat de la Pentecosta, la diòcesi de Terrassa va celebrar la Jornada diocesana d’Apostolat Seglar.

Mons. Saiz Meneses, bisbe diocesà, va presidir l’acte central que va tenir lloc en el Teatre Principal de Terrassa, a les 18h. Va estar acompanyat per Mn. Josep Monfort, Delegat Episcopal d’Apostolat Seglar i el Sr. Amadeu Aguado, Regidor de Cultura de l’Ajuntament. Assistiren més de 500 persones provinents de les diverses delegacions d’apostolat seglar, moviments i institucions d’Església.

Després de la presentació, a càrrec del Sr. Bisbe, el Regidor de l’Ajuntament i el Delegat d’Apostolat Seglar, va tenir lloc la representació de “Pacem in terris”, una òpera- collage amb motiu del 50 aniversari d’aquesta emblemàtica encíclica. La direcció va anar a càrrec del Sr. Joan Martínez Colàs, amb la col·laboració estreta de Mn. Antoni Deulofeu. A l’escenari actuaren els Petits Cantors de Terrassa, juntament amb el Cor de la Gent Gran i el Cor BBC, els quals oferiren un espectacle que esdevingué un homenatge i reconeixement a la important contribució que l’Església fa favor de la pau, personificada especialment els papes Sant Joan XXIII i Sant Joan Pau II.