Mons. Saiz Meneses presideix la Missa a l'Aplec de la Salut de Sabadell

El dilluns dia 9 de maig Mons. Saiz Meneses, Bisbe diocesà, ha presidit a les 11.30h la Missa en el Santuari diocesà de la Mare de Déu de la Salut amb motiu de l'Aplec de la ciutat de Sabadell. En la seva homilia, tot reflexionant sobre la inestabilitat del moment present a molts nivells, el prelat diocesà ha convidat a tenir fermesa interior i vida espiritual i a la vegada a viure la caritat amb els altres, especialment els més necessitats. Després de la celebració el Sr. Bisbe acompanyat pels preveres concelebrants ha venerat la imatge de la Mare de Déu.

En acabar la celebració i acompanyat pel Sr. Alcalde, membres del Consistori,el Vicari Episcopal i membres del Consell del Santuari, ha visitat la capella de Sant Iscle i Santa Victòria i ha departit personalment amb el Sr. Alcalde uns moments.