Primera peregrinació diocesana a Roma

Els dies 15, 16 i 17 de novembre ha tingut lloc la peregrinació diocesana de Terrassa a Roma amb motiu de l’Any de la Fe. Han participat persones provinents de Terrassa, Sabadell, Sant Quirze del Vallès, Sant Cugat del Vallés,  Granollers i Caldes de Montbui. En aquesta ocasió ha estat presidida per Mons. Salvador Cristau, Bisbe Auxiliar, acompanyat per quatre preveres.

Durant els tres dies s’ha peregrinat als llocs principals de la ciutat de Roma.  S’ha celebrat l’Eucaristia professant i renovant la fe a les Basíliques de Sant Pere del Vaticà i Sant Pau Extramurs. S’ha visitat i s’ha pregat per la diòcesi i els diocesans a les Basíliques de Sant Joan del Laterà i Santa Maria La Major així com també a les Catacombes de Sant Sebastià. El diumenge es participà a la pregària de l’Àngelus, tot rebent la benedicció del Sant Pare.

Enmig de tot, hi hagué espais per la convivència i la germanor, així com també per la visita a llocs significatius de la ciutat de Roma, tot passejant. Es tracta de la primera peregrinació diocesana que s’ha fet a Roma.