Càritas Diocesana de Terrassa farà un gest per demanar la pau a Síria a Sabadell

Càritas Diocesana de Terrassa fa un gest per la pau a Síria aquest dimecres 15 de març a les 17:00 hores a davant de l’església de Sant Fèlix. Aquesta activitat s’emmarca a la campanya de Caritas Internationalis ‘Síria, la pau és possible’ que pretén que totes les Càritas del món facin una acció per demanar la fi al conflicte sirià quan es compleixen 6 anys de l’esclat de la guerra.

L'acte serà presidit per Mn. Carles Cahuana, Secretari General i Canceller del Bisbat de Terrassa, i hi participaran persones vinculades a l’entitat i voluntaris. Tothom que vulgui s’hi pot sumar.

L’etiqueta que es fa servir a les xarxes per aquesta iniciativa és #PeacePossible4Syria.

Es mostraran unes pancartes per demanar la pau i es farà la lectura d’un manifest.

A Síria 13,5 milions de persones necessiten ajuda humanitària. Hi ha 6,3 milions de desplaçats interns i hi ha gairebé 5 milions de persones desplaçats en altres països. Des de Càritas rebutgem qualsevol tipus de violència i demanem als governants i a tots els actors polítics d’aquest país i de tot el món que treballin per:

- Assegurar que totes les parts en conflicte s’uneixin per trobar una solució pacífica.

- Donar suport als milions de persones afectades per la guerra.

- Oferir als sirians, dins i fora del país, dignitat i esperança.

En acabar l’acte enviarem nota de premsa i fotografies.