Segona jornada de peregrinació diocesana de joves a Fàtima

El dimarts 25 de juliol te lloc la segona jornada de peregrinació diocesana a Fàtima. Durant el matí els joves han estat a Segòvia. A les 9.30h Mons. Saiz Meneses ha presidit la Missa a la Catedral. Ha predicat Mons. Cristau, Bisbe Auxiliar, el qual ha recordat la figura de Sant Jaume i ha convidat a viure la vida com a una vocació de servei. S'ha tingut present el tretzè aniversari de la pressa de possessió de Mons. Saiz com a primer bisbe de Terrassa. Després de visitar la Catedral, els joves s'han distribuit en grups i han participat en la catequesi sobre la figura de la Mare de Déu a diverses esglésies de la ciutat. A la tarda segueixen el pelegrinatge fins a Ciudad Rodrigo, on arriben a sopar. Està prevista una visita nocturna a la Catedral i una vetlla de pregària.