El Bisbe de Terrassa convida a la jornada de dejuni i pregària per la pau

Amb motiu de la invitació que ha fet el Papa Francesc en el seu parlament a l’Àngelus del proppassat diumenge dia1 de setembre, convocant tota l’Església el proper 7 d’aquest mes, vigília de la Nativitat de Maria, Reina de la Pau, a una jornada de dejuni i de pregària per la pau a Síria, a l’Orient Mitjà i a tot el món, Mons. Saiz Meneses, ha convidat a tota la diòcesi a unir-se a aquesta intenció.

Amb aquest motiu ha demanat  que a les parròquies i comunitats de la diòcesi es facin ressò d’aquesta invitació del Sant Pare, promovent una jornada de dejuni i convocant els fidels a una pregària en la forma i lloc que trobeu oportuna, a nivell parroquial o interparroquial. A la vegada el propi Sr. Bisbe presidirà aquell dia a les 20.30h un Rosari per la Pau a la Catedral.