Presentació del llibre “10 anys de vida diocesana”

El diumenge dia 15 de juny Mons. Saiz Meneses, Bisbe de Terrassa, va presidir l’acte de presentació del llibre “10 anys de vida diocesana”, amb motiu de la celebració del desè aniversari de la creació de la diòcesi de Terrassa.

L’acte va tenir lloc a les 18h. a la Sala Capitular de la Catedral de Terrassa. La sala s’omplí de persones representants d’institucions eclesials i civils, així com de feligresos representants de les parròquies, delegacions i moviments diocesans.

Mons. Saiz Meneses va estar acompanyat per Mons. Salvador Cristau, Bisbe auxiliar, Mn. Fidel Catalán, Secretari General i Canceller, el Sr. Jaume Galobart, Secretari del Consell Pastoral Diocesà i Mn. Joaquim Fluriach, Delegat Episcopal de Noves Tecnologies. Assistiren també Mons. Francesc Pardo, Bisbe de Girona i Mons. Jaume Traserra, Bisbe emèrit de Solsona.

El Sr. Jaume Galobart feu la presentació de llibre, que recull en 40 articles l’evolució de la diòcesi des de la seva creació. Els articles han estat preparats pels responsables dels àmbits i activitats de la vida diocesana, bisbes, preveres, religiosos i laics, i estan acompanyats per un bon nombre de fotografies. Mn. Joaquim Fluriach va fer la presentació del vídeo commemoratiu que recull les imatges i fotografies més significatives d’aquest període i una nova pàgina web bisbatdeterrassa.net que ofereix un arxiu documental i tota la informació sobre aquest esdeveniment.

Finalment el Sr. Bisbe agraí el treball fet recollint tota la informació d’aquests deus anys i posant-la a l’abast del públic. Convidà a la celebració de l’Eucaristia en acció de gràcies per tot el que Déu ha concedit en aquests anys i pel treball fet en comunió i corresponsabilitat entre tots els diocesans, i animà a viure amb passió el present i restant oberts a l’esperança per continuar treballant diocesanament.