Agenda del Sr. Bisbe pel mes de juliol

Dia 5: Mons. Saiz Meneses presideix a les 10h. la Missa a la Catedral amb motiu de la Festa Major de la ciutat de Terrassa.

Dies 7-9: Reunió de Bisbes de la Tarraconense a Salardú

Dia 11: Mons. Saiz Meneses presideix a les 12h. la Missa en el Santuari de Puiggraciós amb motiu de la festa de Sant Benet.

Dia 12: Confirmacions a les 10.30h. a la parròquia de la Mare de Déu del Carme a Montornès del Vallès Mons. Saiz Meneses confereix a les 20h. a la Catedral el Sagrat Orde del Diaconat al seminarista Carles M. Milà Farnès.

Dia 13: Mons. Saiz Meneses visita les colònies de l’Esplai La Trepa de la Puríssima de Sabadell a Vilanova de Sau.

Dia 14: Reunió del patronat de la Fundació Mare de Déu de la Salut a les 19h. a la Cúria Diocesana.

Dia 15: Reunió del patronat de la Fundació d’Escoles Diocesanes i Parroquials a les 10h. a la Cúria Diocesana.

Dia 16: Mons. Saiz Meneses presideix la Missa a les 10h. en el Monestir de Carmelites Descalces de la Torreta (La Roca del Vallès) Reunió del Consell Diocesà d’Assumptes Econòmics a les 20h.

Dia 18: Confirmacions a les 19h. a la parròquia de la Sagrada Família de Sabadell.

Dia 19: Confirmacions a les 10.30h. en el Centre de Quatre Camins a La Roca del Vallès. Confirmacions a les 12h. a la parròquia de Sant Menna de Sentmenat.

Dia 23: Reunió del Consell Diocesà de Càritas a les 17h. a la Cúria Diocesana.

Dia 26: Confirmacions a les 12h. a la parròquia de Sant Roc de Sabadell.

• When 26/06/2015 de 21:26 a 21:26
  • Add event to calendar iCal