Els Joves de la Diocesi de Terrassa arriben a Santiago amb Mons. Salvador Cristau

El dijous 4 d’agost Mons. Cristau ha celebrat la Missa a les 8h amb els joves en el pavelló d’Alqueidon i ha agrait la feina de Mn Guillem López i Mn Oriol Gil com a delegat i sostdelegat de joventut durant 5 anys i ha presentat Mn Àlex Serra que serà el nou delegat a partir de setembre.

Seguidament s’ha fet la darrera etapa caminant fins arribar a Santiago, on s’incorporen de ple a la Peregrinació Europea de Joves. L’entrada a Santiago ha resultat molt emotiva, cantant pels carrers.

Són 330 joves de les parròquies del Sant Esperit, Sant Valentí, la Sagrada Família i Sant Pau de Terrassa, Sant Martí de Viladecavalls, Sant JoanB. de Matadepera, Sant Fèlix de Sabadell, Sant Pere de Rubí, Sant Quirze del Vallès, Sant Cugat del Vallès, Valldoreix, Santa Maria de Cardeu, Sant Esteve de La Garriga, Sant Sadurní i el Carme de Montornès, Sant Esteve de Parets, i Sant Este i Santa Maria de Palautordera, acompanyats pels seminaristes i 10 preveres.

Imatges relacionades