Defunció de Mn. Esteve Sanz Pérez

El dia 21 d’agost de 2021 morí a Barcelona Mn. Esteve Sanz Pérez a l’edat de 84 anys.

Mn. Esteve Sanz havia nascut a Aldeamayor de San Martín, província de Valladolid, el 15 de abril de 1937. Estudià humanitats a l’Escola Pia de Barcelona i realitzà els estudis de Filosofia i Teologia al Seminari Major de Beauvais, a Oise (França). Rebé l’ordenació presbiteral el 29 de juny del 1961 a la catedral de Beauvais.

Els seus primers anys de ministeri fou, entre d’altres, vicari parroquial de S. Jacques de Compiègne i encarregat de la parròquia de S. Antoine de Compiègne. A més, durant 7 anys fou consiliari dels Scouts de França i d’equips d’Acció Catòlica.

L’any 1979 fou nomenat rector de la parròquia de la Mare de Déu de Lourdes de Barcelona, per als catòlics de parla francesa. Col·laborà a la parròquia de St. Oleguer, també a Barcelona. Des del 1985 era el rector de les parròquies de Sant Joaquim i de Santa Maria de Martorelles.

Amb la creació de la diòcesi de Terrassa el 15 de juny de 2004 hi quedà incardinat. A nivell diocesà fou membre del Consell presbiteral del 2005 al 2008 i exercí d’arxipreste de Mollet entre els anys 2004 i 2011.

L’any 2018 li fou concedida la jubilació canònica i passà a residir a la Residència Sacerdotal Sant Josep Oriol de Barcelona.

La missa exequial tindrà lloc el dimecres 25 dagost a les 12,30h a la capella del Tanatori de Les Corts i serà presidida per Mons. Salvador Cristau, Administrador diocesà.

Encomanem a la misericòrdia de Déu aquell qui el serví des del ministeri presbiteral. Descansi en pau.