La diòcesi de Terrassa participa en la 3 Trobada de Càritas Catalunya

El dissabte dia 22 d'octubre prop de 300 persones de Càritas Diocesana de Terrassa varen participar en la 3 Trobada de Càritas Catalunya que tingué lloc en el Teatre Auditori Camp de Mart de Tarragona.
En total han participat prop de 2.000 persones, presidits per Mons. Jaume Pujol Arquebisbe de Tarragona, acompanyat per Mons. Joan Josep Omella, Arquebisbe de Barcelona i president de la Comissió Episcopal de Pastoral Social de la Conferència Episcopal Espanyola, i alguns altres bisbes de Catalunya.
El Sr. Salvador Obiols, Director General de Càritas Diocesana de Terrassa representà Mons. Saiz Meneses, que presidia en aquells moments la Jornada Diocesana a Sabadell amb motiu de l'Any de la Misericòrdia.
Tant les ponències durant el matí impartides per Immanol Zubero i Mn. Miquel Barberà, que reflexionaren sobre el lema de la trobada: "Transformem la societat des de la Misericòrdia", com la celebració de l'Eucaristia a la tarda presidida per Mons. Jaume Pujol,  van ser seguides i viscudes amb molta intensitat.