Sessions d'Economia del Bisbat

El dimecres 2 de novembre a Sant Cugat del Vallès i el dijous 3 de novembre a Granollers varen tenir lloc les reunions amb els rectors i ecònoms de les parròquies del Vallès Occidental i del Vallès Oriental respectivament per tal de presentar el balanç econòmic de la diòcesi i la campanya de Germanor que tindrà lloc el diumenge 13 de novembre.

La reunió va estar presidida per Mons. Saiz Meneses, acompanyat pel Sr. Francesc Ortiz, Delegat Episcopal d'Economia i pel Sr. Gustavo Garcia, Cap de Béns Immobles. A més de presentar la situació econòmica tant del Bisbat com de tota la Diòcesi, s'informà de la presentació dels manuals de transparència i d'inversions que s'han d'implementar en les economies parroquials i diocesana.