Defunció de Mn. Joan Nonell

La matinada del divendres dia 20 de maig de 2016 ha mort a Sabadell als 96 anys Mn. Joan Nonell Renom, rector emèrit de la parròquia de la Puríssima Concepció.

Mn. Nonell havia nascut a la ciutat de Barcelona el 5 de novembre de l’any 1919. Ingressà en el Seminari i rebé l’ordenació presbiteral el 23 de març de 1947 a l’església parroquial de Sant Feliu de Llobregat.

Va ser destinat com a vicari a la parròquia de Sant Sadurní d’Anoia el mateix any 1947, i el 1954 com a vicari a la parròquia de Sant Josep Oriol de Barcelona. El 1955 fou nomenat ecònom de la parròquia de Sant Iscle i Santa Victòria a Dosrius i encarregat de la parròquia de sant Esteve d’El Coll, i l’any següent en fou nomenat rector. El 1959 va ser destinat com a regent primer després ecònom a la parròquia de Sant Andreu de Llavaneres . L’any 1963 va ser nomenat regent de la parròquia de Santa Maria de Mataró i aquell mateix any va ser destinat a la parròquia de la Puríssima Concepció de Sabadell primer com a regent i després com a rector, i l’any 1976 a més fou nomenat adscrit amb facultats de vicari a la veïna parròquia de Sant Feliu. A la Puríssima ha dedicat la major part de la seva vida ministerial i després de la jubilació canònica, esdevinguda l’any 1998 ha continuat col.laborant-hi, residint a la parròquia de Sant Feliu, on també ha estat un bon col·laborador. Amb la creació de la diòcesi de Terrassa el 15 de juny de 2004 hi va quedar incardinat.

Juntament amb la tasca parroquial ha col·laborat també en la docència com a professor de religió a Dosrius, a Mataró i a Sabadell. Ha estat arxiprest a Mataró (1963) i a Sabadell Centre (1975 i 1981) i membre del Consell Presbiteral en dues ocasions.

La capella ardent estarà instal·lada partir del divendres dia 20 de maig a les 15h a la Capella del Santíssim de la parròquia de a Puríssima Concepció.

La celebració exequial serà presidida per Mons. Josep Àngel Saiz Meneses, Bisbe diocesà, a la parròquia de la Puríssima Concepció de Sabadell el dissabte dia 21 de maig a les 9.30h.

Descansi en pau aquell que a la terra ha esdevingut imatge de Jesucrist Bon Pastor i ha estat configurat a Ell pel ministeri sacerdotal.