Peregrinació diocesana de Terrassa a Terra Santa

Entre els dies 3 i 10 d'abril ha tingut lloc la segona peregrinació diocesana de Terrassa a Terra Santa, en aquesta ocasió amb motiu de l'Any de la Misericòrdia. Ha estat presidida per Mons. Josep Àngel Saiz Meneses, acompanyat per 5 preveres i 50 pelegrins de diverses parròquies de la diòcesi (Terrassa, Sabadell, Sant Cugat del Vallès, Cerdanyola del Vallès, Granollers, etc).
El pelegrinatge ha recorregut els llocs més emblemàtics del pas de Jesús per Galilea i per Jerusalem, i s'ha contat amb les explicacions del Dr. Marcos Aceituno, prevere diocesà i Cap del Departament de Bíblia de la Facultat de Teologia de Catalunya. En cada un dels llocs s'ha pogut meditar personalment els textos evangèlics relacionats després de les explicacions bíbliques i tècniques. El grup ha estat també rebut pel Patriarca de Jerusalem, amb el qual s'ha pogut conversar i conèixer més de prop la difícil situació dels cristians al País de Jesús Els pelegrins han valorat molt positivament l'experiència espiritual i eclesial d'aquests dies, que els ha ajudat a viure amb més intensitat el sentit de l'Any de la Misericòrdia.