Festa de l'escola Mare de Déu de Montserrat de Rubí

El dia 27 d’abril l’escola Mare de Déu de Montserrat de Rubí celebra la seva festa en l’any del centenari de la seva fundació. Amb aquest motiu s’han organitzat diverses activitats per tal que els alumnes les puguin fer des de les pròpies llars on es troben confinats, i a les 12h s’han unit tots, professors i personal no docent, famílies i alumnes, a la Missa que Mons. Saiz Meneses retransmet cada dia a través del canal youtube del Bisbat.

L’escola fa ser fundada l’any 1920 del beat Dr. Josep Guardiet, rector màrtir de la parròquia de Sant Pere de Rubí, per tal d’ajudar a la formació cristiana dels infants. Actualment forma part de la Fundació d’Escoles Diocesanes i Parroquials del Bisbat de Terrassa.