Clausura del Tribunal sobre un presumpte miracle del Beat Pere Tarrés

El dissabte dia 11 de gener a 2/4 d’1 del migdia Mons. Josep Àngel Saiz Meneses, Bisbe de Terrassa, va presidir a la Sala d’Actes de la Cúria Diocesana la Sessió de Clausura del Tribunal Diocesà que ha estudiat la causa d’un presumpte miracle atribuït al Beat Pere Tarrés i Claret, prevere. El Tribunal estava format per Mons. Salvador Cristau Coll, Bisbe auxiliar i Jutge Delegat, Mn. Joan Làzaro Padrós, Promotor de Justícia, el Dr. Josep Massegú Porta, pèrit metge, i Mn. F. Xavier Aróztegui Trenchs, Notari. La documentació reunida durant aquests darrers tres anys serà portada a Roma per a ser estudiada per la Congregació per a les Causes dels Sants dintre del procés de canonització del Beat Pere Tarrés. A l’acte varen assistir membres de la Cúria Diocesana i persones vinculades amb el Beat Pere Tarrés, entre altres membres del Grup Avant de la Federació de Cristians de Catalunya.