Agenda del mes de novembre

Dia 1: Mons. Saiz Meneses presideix la Missa Estacional a les 11h. a la parròquia de Sant Esteve de Ripollet amb motiu de l’inici de la Santa Visita Pastoral. Mons. Salvador Cristau presideix l’inici de ministeri de Mn. Josep Esplugas a les 11.30h. com a rector a la parròquia de Sant Pau de Terrassa. Dia 2: Visita pastoral a la tarda a Sant Esteve de Ripollet. Jornada d’Economia a les 21.30h a la parròquia de Sant Esteve de Granollers pels rectors i ecònoms del Vallès Oriental. Dia 3: Visita pastoral a la tarda a Sant Esteve de Ripollet. Jornada d’Economia a les 21.30h a la parròquia de Sant Cugat del Vallès pels rectors i ecònoms del Vallès Occidental i Collserola. Dia 4: Visita Pastoral matí i tarda a Sant Esteve de Ripollet Dies 5-6: Reunió dels Bisbes de la Tarraconense Dia 5: Mons. Saiz Meneses pronuncia a les 20h. la conferència “L’encíclica Laudato Si” al Col.legi Europa de Sant Cugat del Vallès, organitzada per l’Associació Charles Péguy Dies 7-8: IV Jornades Transmet: Dissabte dia 7 de novembre:
  • 11h en el Centre Borja de Sant Cugat del Vallès: inauguració a càrrec de Mons. Saiz Meneses, Bisbe de Terrassa i conferència inaugural “Missió de la família en l’Església i el món”, a càrrec de Mons. Lluís Martínez Sistach, Cardenal Arquebisbe de Barcelona. Col·loqui posterior.
  • 13h en el Centre Borja de Sant Cugat del Vallès: Evangelitzar en família, a càrrec d’en Pau Tarruell i la seva família, presentació testimonial i musical.
  • 16,30h. en el Centre Borja de Sant Cugat del Vallès: Programa 30 minuts “Llocs i mètodes: família evangelitzadores”, a càrrec de Mn. Antoni Deulofeu i Xavier Aguilar
  • 17,15h en el Centre Borja de Sant Cugat del Vallès: taules rodones simultànies:
    • Evangelitzar des de la família, moderada per Mons. Saiz Meneses, Bisbe de Terrassa.
    • La família religiosa i les famílies, moderada per Mons. Salvador Cristau, Bisbe auxiliar.
    • La bona nova de la família, moderada pel P. Gaspar Borda, Delegat de Pastoral Familiar.
  • 21h Concert benèfic a benefici de Càritas en el Monestir de Sant Cugat, amb l’actuació del Cor Iubilo, de la parròquia de la Santíssima Trinitat de Sabadell.
Diumenge dia 8 de novembre:
  • 10,30h. a la Sala Capitular de la Catedral de Terrassa: testimonis de vida de família en diferents etapes de la vida, moderat per Jaume Galobart, Delegat d’Apostolat Seglar.
  • 12h Missa de cloenda a la Catedral de Terrassa en ritu hispanomossàrab presidida per Mons. Saiz Meneses, Bisbe de Terrassa.
Dia 11: Reunió amb els arxiprestos de la diòcesi a les 11h. a la Cúria Diocesana. Missa Estacional a les 20h. a la parròquia de Sant Martí de Cerdanyola del Vallès amb motiu de l’inici de la Santa Visita Pastoral Dia 12: Sessió del Col.legi de Consultors a les 11h. a la Cúria Diocesana. Visita Pastoral a la tarda a la parròquia de Sant Martí de Cerdanyola del Vallès Dia 13: Visita Pastoral a la tarda a la parròquia de Sant Martí de Cerdanyola del Vallès Dia 14: Sessió del Consell Pastoral Diocesà a les 10h. a la Cúria Diocesana. Mons. Saiz Meneses presideix a les 19.15h a la parròquia de Sant Cristòfor de Terrassa la Missa amb motiu dels 50 anys de l’escola parroquial Ramon Pont. Confirmacions a les 20h. a la parròquia de Sant Vicenç de Mollet del Vallès Dia 15: Mons. Saiz Meneses presideix la Missa a les 12h. a la parròquia de Sant Oleguer de Sabadell amb motiu de l’inici del ministeri de rector del P. Miguel Carabias SDB. Mons. Salvador Cristau presideix la Missa Estacional a les 12h. a la parròquia de Sant Pere de Reixach amb motiu de la Santa Visita Pastoral Dies 16-20: Assemblea plenària de la Conferència Episcopal Espanyola a Madrid Dia 20: Mons. Saiz Meneses assisteix al sopar solidari d’Oncolliga a Terrassa a les 21h. Dia 21: Confirmacions a les 20h. a la parròquia de Santa Maria de Caldes de Montbui Dia 22: Mons. Saiz Meneses presideix a les 12h. la Missa Estacional a la parròquia de la Mare de Déu del Roser de Cerdanyola del Vallès amb motiu de l’inici de la Santa Visita Pastoral. Mons. Salvador Cristau presideix a les 12.30h. la Missa a la parròquia de la Sagrada Família de Terrassa i administra el sagrament de la Confirmació Dia 23: Visita Pastoral a la tarda a la parròquia de Sant Martí de Cerdanyola del Vallès Dia 24: Visita Pastoral a la tarda a la parròquia de Sant Martí de Cerdanyola del Vallès Dia 25: Sessió del Consell Presbiteral a les 11h. a la Cúria Diocesana. Visita Pastoral a la tarda a la parròquia de la Mare de Déu del Roser de Cerdanyola del Vallès Dia 26: Visita Pastoral matí i tarda a la parròquia de Sant Martí de Cerdanyola del Vallès. Reunió de formació de preveres joves a les 11h. a la Cúria Diocesana. Dia 27: Visita Pastoral a la tarda a la parròquia de la Mare de Déu del Roser de Cerdanyola del Vallès Dia 28: Trobada de formació de professors de religió a les 11h. a la Sala Capitular de la Catedral. Mons. Saiz Meneses assisteix a les 18h. a l’acte de lliurament de premis Terrassenc de l’Any a Terrassa. Mons. Salvador Cristau presideix la Missa a les 19.15h. a la parròquia de Sant Cristòfor de Terrassa i administra el sagrament de la Confirmació Dia 29: Mons. Salvador Cristau presideix la Missa a les 10h. a l’església de la Mare de Déu de Montserrat de Montcada i Reixach amb motiu de la Visita Pastoral. Missa Estacional a les 12h. a la parròquia de Santa Engràcia de Montcada i Reixach amb motiu de l’inici de la Santa Visita Pastoral. Missa Estacional a les 12h. a la parròquia de Santa Maria de Montcada amb motiu de l’inici de la Santa Visita Pastoral Dia 30: Visita Pastoral a la tarda a la parròquia de Santa Engràcia de Montcada i Reixach.
  • When 06/11/2015 de 10:26 a 10:26
  • Add event to calendar iCal