XI trobada d'escolans

El dissabte 17 de febrer va tenir lloc a Valldoreix la 11a Trobada diocesana d'escolans.
Hi participaren escolans vinguts de parròquies de Terrassa, Les Fonts, St. Cugat del Vallès, Montcada
​ i Reixach​
, Parets del Vallès, Montornès del Vallès, Cerdanyola del Vallès, entre d'altres.
La jornada començà, després de la pregària, amb diverses proves relacionades amb la Mare de Déu, amb motiu del 10è aniversari de la proclamació de la Mare de Déu de la Salut com a Patrona de la diòcesi.
A les 13h Mons. Salvador Cristau, Bisbe Auxiliar i Rector del Seminari diocesà, presidí la celebració de l'Eucaristia. A l'homilia insistí en la importància de la Mare de Déu en la vida del cristià i convidà a tenir-la sempre present.
Després de la Missa tingué lloc el dinar de germanor i diversos jocs. A la tarda, visità la trobada un equip de mags que van divertir i sorprendre als escolans.
La jornada acabà amb l'entrega de la samarreta oficial de la Trobada i la foto de grup.