El clergat de Terrassa reflexiona sobre l’evangelització

El divendres 14 d’abril el bisbe Salvador convocà el clergat diocesà a una jornada de reflexió. La resposta i la participació va ser molt majoritària.

Mons. Cristau presentà i emmarcà la jornada de reflexió sobre l’evangelització com la missió principal, superant el desànim i afrotant les dificultats junts, a llum de l’Esperit Sant. Informà sobre la proposta de reestructuració funcional de la diòcesi amb creació de delegacions generals que coordinin els àmbuts i delegacions existents, una d’elles dedicada a l’evangelització. També convidà a fer un camí de reflexió per reorganitzar els serveis parroquials en l’àmbit arxiprestal.

Seguidament Mn Emili Marlès presentà la proposta de treball per la nova delegació general sobre evangelització. Mn. Ruben Garcia compartí la seva experiència de treball evangelitzador a una parròquia de barri, Mn Jacob Espín presentà el llibre “Grandes parròquias catòlicas” com a experiència concreta i Mn Carles Cahuana presentà el treball evangelitzador en l’acolliment de baptismes.