Trobada de seminaristes de Catalunya

El propassat 19 de març, Solemnitat de Sant Josep, va tenir lloc la trobada de seminaristes de Catalunya amb motiu de la celebració del Dia del Seminari. A la tarda a 2/4 de 5 va tenir lloc el tradicional torneig de futbol, que en aquesta ocasió va ser guanyat per l’equip del Seminari de Barcelona. Posteriorment a les 8 del vespre Mons. Josep Àngel Saiz Meneses, Bisbe de Terrassa i Encarregat dels Seminaris a la Tarraconense, va presidir la Missa a la capella del Seminari Interdiocesà, concelebrada per Mons. Salvador Cristau, Bisbe auxiliar i pels altres rectors i formadors dels Seminaris de Catalunya. Posteriorment tingué lloc el sopar en el propi Seminari Interdiocesà i es lliuraren els trofeus als participants en la competició esportiva.