Inici de curs de les escoles diocesanes i parroquials de Terrassa

El divendres 9 de setembre va tenir lloc al Casal de la Visitació, a l'Ametlla del Vallès l'inici de curs dels mestres i professors dels centres educatius que formen la Fundació d'Escoles Diocesanes i Parroquials de Terrassa. Participaren l'Escola Ramon Pont de Terrassa, Mare de Déu de la Salut de Sabadell, Nostra Senyora de Montserrat de Rubí, Sant Lluís Gonçaga de La Garriga i el Nou Patufet de Cerdanyola del Vallès.

Des de les 11h fins a les 15h va tenir lloc la trobada, presidida per Mons. Josep Àngel Saiz Meneses, Bisbe de Terrassa. Durant el matí tingué lloc la presentació del lema preparat per l'equip de pastoral de la Fundació: "Viure estimant", que pren com a figura a treballar el Gmà Roger de Taizé. A través de diversos tallers, els mestres i els professors aprofundiren en el missatge cristià de Taizé i en les virtuts i valors a treballar durant aquest curs amb els alumnes.

A les 13h a la capella tingué lloc la pregària i les paraules del Sr. Bisbe, el qual convidà a posar en pràctica el lema i el seu treball, a través de les paraules del papa Francesc als joves reunits aquest estiu a Cracòvia, tot convidant-los a deixar petjada en el cor dels infants, en les famílies i a l'escola, estenent ponts d'unitat i de fraternitat i treballant per l'excel·lència educativa en tots els nivells. El dinar clogué la jornada.