La diòcesi de Terrassa organitza les III Jornades Transmet

El cap de setmana del 18 i 19 d’octubre el bisbat de Terrassa organitza les III Jornades Transmet!  El lema d’aquest any és: "Transmissió de la Fe per a la Nova evangelització".  Les delegacions episcopals d’Apostolat Seglar, Pastoral del Mon de la Cultura, Catecumenat i Catequesi coordinen el funcionament de les jornades que, com diu el bisbe de Terrassa, Josep Àngel Saiz Meneses, "Volen ajudar en aquest camí de reflexió i aprofundiment en el context de la nova evangelització que ens demana el papa Francesc per tal de transmetre la joia de l’Evangeli.”

Les jornades s’obriran el dissabte 18 a les 11h. al Casal Borja de Sant Cugat, amb una conferència impartida per l’Excm. i Rvdm. Sr. Julián Barrio Barrio, Arquebisbe de Santiago de Compostel.la, amb el lema de les Jornades.

A la tarda, a les 16.30h tindran lloc tres trobades simultànies sobre diversos àmbits  en la transmissió de la fe: Mons. Saiz Meneses presidirà la trobada diocesana de catequistes, Mons. Salvador Cristau la trobada amb els responsables del catecumenat i catequesi d’adults i Mn. Josep Monfort la trobada amb professors, animadors de la fe i responsables de moviments.

Seguidament a les 18h. tindrà lloc el Plató de realitats diocesanes, conduït per Francesc Rosaura, director i presentador del programa Signes dels Temps de TVE i Xavier Aguilar, coordinador d’emissions de Ràdio Estel, que presentaran diverses realitats diocesanes en relació a la transmissió de la fe.

Al vespre encara tindrà lloc a les 22h. en el Monestir de Sant Cugat l’Escola de Pregària amb la participació de la Hna. Glenda i seguidament l’actuació de la Moixiganda, per cloure la jornada. En aquest acte es podrà fer una aportació econòmica que anirà destinada a Càritas diocesana.

Diumenge, després d’una taula rodona a les 10.30h a la Fundació Busquets de Terrassa sobre la coordinació entre la parròquia, l’escola i la família, per la transmissió de la fe, es clouran les  III Jornades Transmet! amb l’Eucaristia presidida pel Bisbe de Terrassa a la Catedral de Terrassa a les 12h., amb la participació dels cors de Pueri Cantors de la diòcesi.

La inscripció a les Jornades és gratuita.  Per a més informació, inscripció i reserva entrades Concert: www.seglarterrassa.org.