Trobada diocesana de Vida Consagrada de Terrassa

El diumenge 27 de gener ha tingut lloc al Centre Borja de Sant Cugat del Vallès la trobada diocesana de religiosos en la proximitat de la Jornada de Vida Consagrada el proper 2 de febrer. La trobada s’ha iniciat a les 17h amb la pregària i presentació a càrrec de Fr. Gonzalo Fernández OFM Conv, nou Delegat episcopal de vida consagrada. A continuació la Gna Begoña Fornes RP, ha pronunciat una interessant conferència sobre l’aplicació de l’exhortació “Gaudete et exsultate” a la vida consagrada, seguida d’un temps de diàleg per compartir. Després de diverses informacions sobre el nou pla pastoral diocesà i la nova comunitat de les Germanetes de l’Anyell a la diòcesi, ha tingut una estona per compartir en un refrigeri. Mons. Saiz Meneses ha saludat les comunitats presents i a les 19h ha presidit la Pregària de Vespres amb la que ha culminat l’encontre d’enguany.