Benedicció dels nous locals de Càritas a la parròquia del Roser de Cerdanyola del Vallès

El passat dissabte 17 d'octubre a les 17h Mons. Josep Àngel Saiz, Bisbe de Terrassa va beneir i inaugurar el nou local de Càritas parroquial de la Mare de Déu del Roser a Cerdanyola del Vallès. Va assistir a l'acte l'Alcalde de Cerdanyola del Vallès, Sr. Carles Escolà, Mn. Joan Carles Montserrat Pulido, Vicari episcopal, Mn. Marcos Aceituno, Rector de la Parròquia i Sr. Salvador Obiols, Director general de Càritas diocesana, entre d'altres autoritats.

Després de la lectura de l'Evangeli el Sr. Bisbe recordà la obligació i necessitat d'ajudar els més necessitats, tal com ho fa el Bon Samarità, especialment en aquests moments de greu crisi.

Després de la benedicció tingueren lloc els parlaments del Sr. Alcalde, qui agraí l'ajuda que ofereix Càritas i el Director General de Càritas diocesana, Clogué l'acte el Sr. Bisbe agraint la tasca dels voluntaris, la col·laboració de les institucions i demanant ajuda material i pregària per aquest projecte d'acció caritativa i social de la comunitat parroquial de la Mare de Déu del Roser. En acabar l'acte els presents es pogueren saludar i visitar el nou local tot prenent un refrigeri.