El bisbe de Terrassa celebra deu anys de la seva pressa de possessió

El dia 25 de juliol Mons Saiz Meneses celebra el desè aniversari de la seva presa de possessió com a primer bisbe de la diòcesi de Terrassa, creada per sant Joan Pau II el 15 de juny de 2004. En diverses entrevistes concedides a mitjans de comunicació, el prelat egarenc ha subratllat el treball realitzat al llarg d’aquests anys de creació i consolidació de la vida diocesana. Com a  fites rellevants ha destacat la creació del Seminari i l’ordenació de 24 sacerdots al llarg d’aquests anys, l’impuls de la nova evangelització a través dels plans pastorals diocesans i les cartes pastorals, i la creació de Càritas Diocesana i la gran tasca que s’està realitzant en favor dels més necessitats de la societat.

El dia 15 de juny va presidir una solemne Eucaristia en acció de gràcies pel desè aniversari de la creació de la diòcesi a la Catedral. Així mateix s’ha publicat un llibre recopilatori de la vida d’aquests anys, acompanyat d’un vídeo amb les imatges dels moments més significatius. El dia 25 de juliol presideix la Missa a la parròquia de Sant Jaume Apòstol, al barri del Poble Nou de la Salut, a la perifèria de la ciutat de Sabadell.