Trobada de final de curs de professors de religió

El dissabte dia 12 de juliol va tenir lloc al Casal Parroquial de Sant Martí de Cerdanyola del Vallès la trobada de final de curs dels professors de religió de la diòcesi de Terrassa. La trobada va està presidida per Mons. Saiz Meneses, bisbe diocesà, acompanyat per Mn. Joan Carles Montserrat, Delegat Episcopal d’Ensenyament.

Mons. Saiz Meneses en les seves paraules tractà sobre l’emergència educativa actual tal i com feia referència el papa emèrit Benet XVI i centrà la seva conferència en les temptacions dels educadors seguint la reflexió del papa Francesc en la seva exhortació Evangelii gaudium. Feu referència al context en el que realitzen la seva missió d’Església els professors de religió, marcat per la secularització i les dificultats de l’educació catòlica en els centres educatius. Convidà a viure profundament la fe i la vida eclesial i a treballar per la mformació seriosa i responsable dels agents educatius.