XI Jornada diocesana Pastoral de la Salut

El dissabte 13 de febrer va tenir lloc, a la parròquia de Sant Esteve de Granollers, la XI Jornada diocesana de la Pastoral de la Salut, sota la presidència de Mons. Salvador Cristau, Bisbe auxiliar, i amb la presència de Mn. Josep Monfort, Vicari Episcopal i rector de la parròquia, el Dr. Josep Massegú, Delegat Episcopal de Pastoral de la Salut, i amb l’assistència de més de 200 persones. Amb el lema: confiar en Jesús com Maria.

Després d´una pregària inicial, la Gna. Victòria Molins va parlar de la necessitat d´apropar-se als malalts i als marginats sense por, amb una nova sensibilitat que ha de néixer de l’enamorament amb Jesucrist.

Els dos testimonis posteriors foren de la Sra. Assumpció Curniellas franciscana seglar, voluntària de la pastoral i de Mn. Juanjo Recasens rector de Llinars, van exposar com des de la malaltia es pot ser útil als altres i de la importància de la pregària pròpia però també la de les persones properes al malalt per superar la malaltia, amb confiança plena amb Déu.

La jornada va concloure amb un col·loqui entre els assistents i la benedicció del Sr. Bisbe que va animar a tothom a participar al romiatge al Santuari de la Mare de Déu de la Salut de Sabadell el dissabte 9 d´abril.