Inici de la Visita Pastoral a Sant Vicenç de Jonqueres a Sabadell

El diumenge dia 5 de gener Mons. Saiz Meneses, Bisbe diocesà, va iniciar la Santa Visita Pastoral a la parròquia de Sant Vicenç de Jonqueres a Sabadell. A les 10.30h. va assistir a la representació dels Pastorets en el teatre del Centre Parroquial de Sant Vicenç, acompanyat per Mn. Alfons Gea, rector. El Sr. Bisbe va saludar als actors i els felicità per la seva interpretació.

Posteriorment, a les 12.30h. va presidir la Missa Estacional a la parròquia, acompanyat pel propi rector i per Mn. Manuel Fuentemilla, Vicari Episcopal. En acabar la celebració saludà els feligresos i departí amb ells. Durant aquestes properes setmanes, Mons. Saiz Meneses, ajudat per Mons. Salvador Cristau, Bisbe auxiliar, es reunirà amb els diferents grups parroquials i coneixerà de prop la realitat de la comunitat cristiana.