Ordenació de tres diaques a Terrassa

El diumenge 25 d’abril Mons. Saiz Meneses va ordenar a la Catedral de Terrassa tres nous diaques al servei de la diòcesi. Es tracta dels seminaristes Jacob Espín Ordàs, Joan Hernàndez Plaza i Jan Martínez Alonso, formats en el seminari diocesà.

En la seva homilia el Sr. Bisbe reflexionà sobre la figura de Jesús Bon Pastor en relació a la Jornada Mundial de Pregària per les Vocacions, que s’esqueia en aquest dia. Comentà a la vegada el missatge del papa Francesc amb motiu d’aquesta jornada en la que subratllava tres paraules clau: somiar, servei i fidelitat, posant-les en relació a Sant Josep, tot demanant als nous ordenants que visquessin aquestes mateixes actituds.

Recordà que es tractava de la darrera ordenació que feia a Terrassa i aprofità també per reflexionar sobre la importància de la pastoral vocacional i la pastoral juvenil que ell ha potenciat al llarg dels quasi disset anys de servei a aquesta diòcesi com a pastor.

Donades les normes d’aforament dictades per les administracions la ordenació fou seguida també a través del canal  you tube del Bisbat. En acabar la cerimònia, i a la Plaça Vella el poble fidel felicità Mons. Saiz Meneses pel seu nomenament com a arquebisbe de Sevilla.

Mn. Jacob Espín ha estat destinat a les parròquies del Sant Esperit i Sant Valentí de Terrassa, Mn. Joan Hernàndez al Seminari diocesà i la parròquia de la Sagrada Família de Terrassa i Mn. Jan Martínez a la parròquia de Sant Vicenç de Mollet.

Imatges relacionades