Agenda del mes de desembre

Dia  1: Conferència de Mons. Saiz Meneses a les 20.30h. a l’Escola La Vall sobre “La família cristiana en el segle XXI”, organitzada per l’AMPA del centre educatiu.

Dia 2: Reunió amb els Delegats Episcopals a les 11h. a la Cúria Diocesana. Conferència de Mons. Saiz Meneses a les 17h. a Càritas Diocesana sobre “Una església samaritana per a un temps de crisi”. Visita Pastoral al consell arxiprestal de Montcada al vespre.

Dia 3: Visita Pastoral a la parròquia de Santa Engràcia de Montcada matí i tarda. Visita Pastoral a la parròquia de la Mare de Déu del Roser de Cerdanyola del Vallès al vespre. Mons. Salvador Cristau presideix a les 10.30h. la reunió del Secretariat Interdiocesà de Pastoral de la Salut a Barcelona.

Dia 4: Visita Pastoral a la parròquia de Sant Martí de Cerdanyola del Vallès a la tarda.

Dies 4-7: Convivència de seminaristes al Casal del Roser a Gisclareny.

Dia 5: Mons. Saiz Meneses presideix la Missa a les 11h. a la Comunitat del Cenacle a Fogars de Montclús.

Dia 6: Missa estacional a les 11.30h. a la parròquia de Sant Joan Baptista de Montcada.

Dia 7: Vetlla de la Immaculada a les 22h. a la Basílica de la Mare de Déu de la Mercè a Barcelona.

Dia 8: Mons. Saiz Meneses presideix la Missa a les 20h. a la parròquia de Sant Martí de Cerdanyola del Vallès amb motiu de la cloenda de la Santa Visita Pastoral a l’arxiprestat de Montcada.

Dia 10: Reunió del Consell Diocesà d’Assumptes Econòmics a les 19h. a la Cúria Diocesana.

Dia 13: Mons. Salvador Cristau presideix la Missa a les 12h. a la parròquia de Santa Eulàlia de Corró d’Avall amb motiu del 75 aniversari de la col.locació de la primera pedra del temple. Mons. Saiz Meneses presideix la Missa a les 20h. a la Catedral amb motiu de l’obertura de la porta santa en l’inici de l’Any de la Misericòrdia.

Dia 17: Sessió del Col.legi de Consultors a les 11h. a la Cúria Diocesana. Reunió del Consell Diocesà de Càritas a les 17h. a la Cúria Diocesana.

Dia 19: Conferència “Una església en sortida segons el papa Francesc” a les 17.30h a la Sala Capitular de la Catedral, càrrec del Sr. Joan Baltà, membre del Consell Pastoral Diocesà, organitzada pel grup Avant de Terrassa de la Federació de Cristians de Catalunya.

Dia 20: Mons. Saiz Meneses i Mons. Cristau assisteixen al dinar de Nadal de l’Hospitalitat de la Mare de Déu de Lourdes de la Província Eclesiàstica a Barcelona.

Dia 21: Mons. Saiz Meneses visita el Centre Sara a Sabadell a les 14h. i dina amb els residents. Celebració del Nadal a les 17:30h a l’Escola Diocesana Mare de Déu de la Salut a Sabadell.

Dia 22: Mons. Saiz Meneses presideix la Missa a les 13h i el dinar de Nadal posterior en el Seminari Diocesà. XXIII Concert de Nadal a la Catedral a les 21.30h.

Dia 23: Felicitació de Nadal de la Cúria al Sr. Bisbe a les 13h.

Dia 24: Mons. Saiz Menses presideix a les 17h. la Celebració de Nadal en el Centre Penitenciari de Quatre Camins a La Roca del Vallès. Mons. Saiz Meneses presideix a les 12 de la nit la Missa del Gall al Monestir de Sant Cugat del Vallès. Mons. Salvador Cristau presideix a les 12 de la nit la Missa del Gall a la Catedral.

Dia 25: Mons. Saiz Meneses presideix a les 12h. la Missa  de Nadal a la Catedral i imparteix la Benedicció Apostòlica

Dia 26: Mons. Saiz Meneses i Mons. Cristau assisteixen a l’entrada per Mons. Juan José Omella com a arquebisbe de Barcelona.

Dia 27: Mons. Saiz Meneses presideix la Missa a les 12h. a la Catedral en la festa de la Sagrada Família.

Dia 29: Trobada de Nadal del clergat de la diòcesi i seminaristes a les 11.30h.

• When 23/11/2015 de 16:56 a 16:56
  • Add event to calendar iCal