Agenda del mes de setembre

Dia 1 Inici de curs de les Escoles Diocesanes i Parroquials a les 11h. a l’Escola Sant Lluís Gonçaga de La Garriga.

Dia 2: Mons. Saiz Meneses presideix a les 12h. l’acte d’entrega de nomenaments a la Cúria Diocesana.

Dies 2-4: Trobada de rectors i formadors de Seminaris Majors a Madrid.

Dia 8: Mons. Saiz Meneses presideix a les 11h. la Missa a la residència Sant Josep Oriol de Terrassa amb motiu de la festa de les Franciscanes Missioneres de la Nativitat de Nostra Senyora.

Dia 13: Mons. Saiz Meneses presideix la Missa a les 11h. a la parròquia de Sant Quirze del Vallès amb motiu de l’inici de ministeri de rector de Mn. Joan Artur Boardmann.

Dia 14: Mons. Saiz Meneses presideix la Missa a les 12h. a la parròquia de Sant Esteve de Castellar del Vallès amb motiu del 130 aniversari de la col.locació de la primera pedra del temple.

Dia 16: Mons. Saiz Meneses presideix la Missa a les 12h. a la parròquia de Sant Cebrià de Valldoreix amb motiu de la festa titular.

Dia 17: Mons. Saiz Meneses participa en la reunió de la Comissió de Pastoral Social de la Conferència Episcopal Espanyola a Madrid.

Dia 19: Mons. Saiz Meneses presideix a les 18h. la Missa a la Catedral amb motiu de l’inici del curs de les germandats i confraries del Rocio de Catalunya. Mons. Salvador Cristau presideix la Missa a les 20h. a la parròquia de Santa Maria de Montmeló i administra el sagrament de la Confirmació.

Dia 20: Mons. Saiz Meneses presideix la Missa a les 12h. a la parròquia de Sant Esteve de Granollers en l’inici del ministeri de rector de Mn. Josep Monfort. Mons. Saiz Meneses i Mons. Cristau assisteixen a la presa de possessió de Mons. Giménez Valls com a bisbe de Lleida a les 17h.

Dia 22: Mons. Saiz Meneses presideix la Missa a les 19.30h. en el convent de les religioses Missioneres de Jesús, Maria i Josep a Sabadell amb motiu de la festa de fundadora de la Congregació.

Dia 24: Mons. Saiz Meneses i Mons. Cristau concelebren a les 10.30h. a la Basílica de la Mercè de Barcelona amb motiu de la festa titular de la patrona de la Província Eclesiàstica.

Dia 25: Mons. Salvador Cristau presideix a les 20h. l’acte de cloenda dels 50 anys del temple del Sagrat Cor a Sabadell

Dia 26: Mons. Saiz Meneses presideix a les 19h. la Missa a la parròquia de la Santa Creu de Madrid amb motiu dels actes de les germandats de la Santa Cruz del Voto de Canjáyar de Madrid i Terrassa. Mons. Salvador Cristau presideix a les 18.30h. les Vespres Ecumèniques al Monestir de Carmelites descalces de Terrassa.

Dia 29: Mons. Saiz Meneses presideix a les 11h. la Missa a la parròquia de Sant Miquel de Vallromanes amb motiu de la festa titular. Mons. Saiz Meneses presideix la Missa a les 20h. en el Seminari Diocesà amb motiu de la inauguració del nou curs.

• When 08/09/2015 de 14:32 a 14:32
  • Add event to calendar iCal