2ones vacances diocesanes d’estiu en família⁩

Per segon any consecutiu, del 31 de juliol al 4 d’agost, a Tortosa, la Delegació Episcopal de Pastoral Familiar de Terrassa ha organitzat una trobada d'estiu de famílies en format de vacances diocesanes d’estiu en família. Uns dies per conviure, compartir i crèixer en la fe. Acompanyats del delegat episcopal, Mn. Francesc Xavier Farrés i altres preveres, les families han pogut gaudir d’excursions, cineforum i estones de formació i de lleure.  El rosari, la litúrgia de les hores i l’Eucaristia diaria, juntament amb una vetlla d’adoració amb celebració penitencial van completar el dia a dia. La trobada va acabar el diumenge amb l’eucaristia dominical a la capella de la Mare de Déu de la cinta de la catedral de Tortosa.