300 joves de la diòcesi de Terrassa peregrinen a Polònia

Entre els dies 21 de juliol i 3 d’agost Mons. Saiz Meneses, Bisbe de Terrassa, acompanyat per Mons. Salvador Cristau, Bisbe auxiliar, 9 preveres, 2 diaques, 3 religioses i 300 joves faran la peregrinació diocesana que participarà en la Jornada Mundial de la Joventut a Cracòvia (Polònia). Entre els dies 21 i 24 de juliol els joves viatjaran en autocar fins a Cracòvia, tot visitant Milà, Salzburg, Brno i Ostrava. Juntament amb els altres joves de Catalunya a través del Secretariat Interdiocesà de Joves el dia 25 de juliol visitaran el camp de concentració d’Auswitch i la ciutat natal de Sant Joan Pau II, Wadowice. El dia 26 visitaran el Santuari de Czestochowa. Entre els dies 27 i 31 de juliol participaran en la Jornada Mundial de la Joventut, assistint a les catequesis dels bisbes, participant en el Via Crucis, la Celebració de la Reconciliació, visitant Cracòvia, i especialment el dissabte 30 de juliol en la Vetlla de Pregària amb el Papa Francesc i en la Missa de cloenda el diumenge 31 de juliol. Mons. Saiz Meneses i Mons. Cristau impartiran diverses catequesis durant la Jornada. Durant el viatja de tornada, els dies 1 al 3 d’agost visitaran Viena, Treviso, Venècia i Pàdua. Els joves que participen provenen de parròquies de Terrassa, Matadepera, Sant Cugat del Vallès, Valldoreix, Sabadell, Granollers, Cardedeu, Caldes de Montbui, Parets del Vallès i l’Ametlla del Vallès.