300 joves pelegrins retornen a Terrassa com a apòstols

El dimarts 2 d'agost ha tingut trobada final de la peregrinació diocesana de joves de Terrassa que ha participat a la Jornada Mundial de la Joventut a Cracòvia. Han estat 300 joves, 3 religioses, 2 diaques i 9 preveres, presidits per Mons. Josep Àngel Saiz, bisbe diocesà i acompanyat pel seu bisbe auxiliar Mons. Salvador Cristau. Avui han visitat la ciutat de Venècia i han celebrat la Missa a la parròquia de Santa Maria Gloriosa dels PP. Franciscans. A la tarda ha tingut lloc l'acte final on s'ha felicitat el Sr. Bisbe amb motiu del seu 60 aniversari que celebra avui. Mons. Saiz Meneses ha fet l'enviament dels joves per ser testimonis del que han rebut, per tal de donar un fruit abundant. S'ha lliurat a cada jove el record de la peregrinació. La peregrinació arribarà a la diòcesi demà dimecres al matí.