Benedicció de la nova Capella del Santíssim de la parròquia del Roser de Cerdanyola del Vallès

El dissabte dia 10 d'octubre a les 19h Mons. Saiz Meneses va presidir la Missa a la parròquia de la Mare de Déu del Roser a Cerdanyola del Vallès. Dins la celebració va beneir la nova Capella del Santíssim, adossada al temple, amb una cabuda per 50 persones i amb entrada també exterior per tal de facilitar la pregària dels feligresos.

Varen concelebrar Mn. Marcos Aceituno, Rector, Mn. Joan Carles Montserrat, Vicari Episcopal i diversos preveres i diaca. El poble fidel omplí el temple. En acabar la Missa tingué lloc un refrigeri i la gent va poder visitar la nova capella per pregar. La comunitat parroquial es va congratular per l'acabament del complexe parroquial, amb el temple parroquial, el casal parroquial i ara la capella del Santíssim.