Benedicció de les instal.lacions definitives del Menjador Social a Sabadell

El dimecres dia 25 de març Mons. Salvador Cristau, Bisbe auxiliar, va beneir i inaugurar les instal.lacions definitives del Menjador Social de Sabadell. L’acte va tenir lloc a les 15h. i va estar acompanyat per un bon nombre de preveres, les religioses Missioneres de la Caritat que regenten el Menjador, i els usuaris. Seguidament compartiren junts el dinar.

Aquest menjador neix a iniciativa de Mons. Saiz Meneses, Bisbe diocesà, com a resposta a la crisi econòmica, i amb col.laboració amb altres entitats d’Església i civils. Va ser inaugurat pel Bisbe diocesà el 13 de novembre de 2009 en la seva seu provisional, als locals de la parròquia del Santíssim Salvador, en espera de la seva ubicació definitiva, en les instal.lacions de les Missioneres de la Caritat a la mateixa ciutat de Sabadell.

Actualment ha doblat el seu servei inicial i també ha afegit un servei de dutxes.